x

„Оценяване на обучението на учениците в часовете по френски език и съставяне на писмени тестове“, водено от Емили Лер, асоцииран експерт във France Education International.

Целта на този курс на обучение от 27 до 31 май 2024 г. беше да се подобрят практиките и стратегиите за оценяване, за да се гарантира успехът на всеки ученик при изучаването на френски език. Сега учителите са подготвени да правят информиран избор на дейности за оценяване и да оптимизират ефективността на оценяването.

Около двадесет учители по френски език от 14 гимназии с преподаване на френски език участваха в цялата програма (виртуални класове и ръководени самостоятелни дейности) с ангажираност, отзивчивост и ентусиазъм. Резултатът беше създаването на индивидуално портфолио.

Ръководство, изготвено като част от курса на обучение, воден от Емили Лер, „Оценяване на обучението на учениците в часовете по френски език и съставяне на писмени тестове“ от двадесет учители по френски език от 14 средни училища с преподаване на френски език:

9 ФЕГ „Алфонс дьо Ламартин“, София

ЕГ „Асен Златаров“, Велико Търново

ФЕГ „Антоан дьо Сент-Екзюпери“, Пловдив

ЕГ „Бертолт Брехт“, Пазарджик

17 СУ „Дамян Груев“, София

35 СЕУ „Добри Войников“, София

ПЕГ „Екзарх Йосиф I“, Ловеч 

ЕГ „Иван Вазов“, Пловдив

ЕГ ,,Академик Людмил Стоянов“, Благоевград

Национална търговско-банкова гимназия, София

33 ЕГ „Св. София“, София

ГПЧЕ „Симеон Радев“, Перник

18 СОУ „Уилям Гладстон“, София

ГПЧЕ ”Йоан Екзарх”, Варна 

Назад